Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Dus als provider zijnde moet je straks een speciaal abbootje hebben dat KP filtering doet. Wie wordt er verantwoordelijk gesteld als er desondanks iets tussendoor glipt?" Er wordt nergens beweerd dat men 100% van de KP kan wegfilteren, al willen sommige mensen zich dat graag inbeelden, zoals Stichting Kinderconsument. Zodra providers die meedoen aan deze filtering hun abbonementen als KP-vrij gaan promoten, dan maken ze zichzelf juridisch aansprakelijk wanneer mensen toch op KP stuitten. Zolang men dit niet doet, en geen valse verwachtingen opwekt bij de klanten, maakt deze filtering hierin volgens mij niet uit. "Wie bepaald en hoe wordt bepaald wat 'schadelijke' is?" De KLPD, in het huidige voorstel zonder enige vorm van onafhankelijke controle. Dit is een trend die we steeds meer zien, de opsporende diensten die op de stoel van de rechter gaan zitten. "Vandaag een site afgesloten/buitengesloten met een filter. Morgen staat die site weer ergens anders. De hardcore ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):