Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik denk ook met name dat de abstractie waarmee men tegenwoordig producten/diensten afneemt er aan bijdraagt dat men de aanbieder minder vertrouwt. Ik bedoel hiermee, dat vroeger je wist van wie je het product afnam. Je kende de bediende van de bank bijvoorbeeld. Nu gaat alles zonder de persoonlijke kant, je vult wat formulieren in en je krijgt post, maar gezichten zie je niet meer. Je weet eigenlijk niet eens meer met wie je te maken hebt. Dat is ook de kracht van de snelle bedrijfjes, die incasseren razendsnel door bijvoorbeeld abonnementsvormen en als je dat opzegt, dan komt er wel weer een nieuwe. Inmiddels hebben ze aardig wat abonnementsgeld binnen en hoeven niet eens meer een kwalitatief product te leveren. Want voor jou zijn er 10 anderen als consument. Ik zelf heb dat ervaren met Scarlet bijvoorbeeld. Leuk geprijsd, maar nul service. En toch moet je betalen. Je moet eigenlijk terug gaan naar de aanbieder om de hoek, waar je gewoon binnen kunt lopen. Even een praatje ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):