Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-10-2007, 14:32 door Anoniem

toch is het een feit, dat xs4all xs4all niet meer is... of het nu komt door de toenemende invloed van kpn of door alle import van ex-cistron, ex-hccnet en ex-demon medewerkers... bij het bellen van de helpdesk gaat het tegenwoordig heel anders dan vroeger (kwaliteit minder, minder gemoederlijker, langer wachten als enkele voorbeelden) het komt mij over alsof er nu gebruik wordt gemaakt van de naam xs4all, maar waar die naam voor staat, dat al een verlaten station is trouwens... die veiligheidstraining (niets anders dan een bewustzijns sessie, want er wordt alleen een verhaaltje gehouden (ja, ik was erbij)) is niet door xs4all opgezet, maar door tunix, een heel ander bedrijf. eigenlijk zou de titel moeten zijn: "de bewustzijns sessies van tunix, gegeven door kpn, zijn een succes"

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha