Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ja, beschuldig management van de problemen, dat verkoopt goed - bij het management. Ai, foutje. Misschien is het handiger om eerst wat commerciële ervaring op te doen alvorens dergelijke artikelen te plaatsen. Wat betreft de voorgestelde organisatorische veranderingen die redelijke veiligheid als resultaat zouden moeten hebben: welnu, daar kun je lang op wachten (lees: komt nooit), maar het is wel handig om de schuld bij werknemers neer te leggen als het fout gaat, ontslaan is immers makkelijker (lees: goedkoper) dan ooit. Het is al lang aangetoond dat organisatorische veranderingen wel leiden tot meer bureaucratie en minder flexibiliteit maar niet leiden naar een verbetering in veiligheid. Theorieëen uit de jaren '80 ten spijt - Porter zelf waarschuwt voor misbruik. @Anoniem op donderdag 08 november 2007 12:13 De eerste aanzet moet een opstap bieden voor de definitie van efficiënte organisatie-onderdelen waarbij de synergie met de systeemintegratie cruciaal is. Dit ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):