Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Nee een outsourcingstraject bied geen garanties voor enige vorm van goede dienstverlening. " Ik moet je hierin gelijk geven, maar het wil zeker niet zeggen dat een goede dienstverlening niet mogelijk is bij outsourcing. Een goede dienstverlening is meer dan het SLA halen. Outsourcing is een lange termijn business, dus het juiste personeel op het contract is essentieel voor goede samenwerking met de klant. Als je dit niet doet, wordt het contract niet verlengd en verlies je veel geld. Na een paar jaar begint een contract pas echt geld op te leveren, dus je snij je alleen maar in je vingers als je niet het juiste personeel inzet. Daarnaast genereer je bij een tevreden klant zoveel spin-off business dat je de extra kosten van ervaren mensen makkelijk terugverdien. Voor outsourcing is het veel belangrijker om klanten te behouden dan even een contract scoren. Dat contract scoren kunnen velen, maar een contract naar tevredenheid van klant en met winst kunnen draaien is een kunst.
Beschrijf je klacht (Optioneel):