Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-01-2008, 21:13 door Anoniem

KPN gaat wel vaker zo met personen om. Wie kent niet het voorval dat ze 'per ongeluk maar helaas pindakaas' niet 4 dagen maar 4 maanden aan telefoongegevens aan justitie had gegeven. Omdat dat over een journalist ging stond de media op de achterste benen en kwam KPN uiteindelijk met een excuusmededeling. Helaas gaat het hier slechts om een paar miljoen klantgegevens barstensvol met hoofdaccounts, dus email gegevens, versleutelde wachtwoorden waar er gegarandeerd een flink van binnen een uur te achterhalen zijn, persoonlijke gegevens als dienstverleningvoorkeuren enz. KPN gaat hier natuurlijk geen publiek melding van maken, of zelfs maar de klanten informeren over hun fout en de mogelijke gevolgen. Stel je toch eens voor dat je als groot bedrijf een verantwoordelijkheid moet nemen. Voor mij valt alleen zo'n houding al in de categorie zwaar te straffen, naast nog gedaan moet worden aan het straffen voor de kapitale fout om zo met persoonsgegevens om te gaan. Dat mag van mij per klant bestraft ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha