Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-02-2008, 10:01 door Anoniem

Door Anoniem Ik neem aan dat de Rabobank dit doet om haar klanten te beschermen, en niet in de eerste plaats zichzelf. Immers de klant kan veel geld kwijtraken als zijn credentials gestolen worden. In dat kader is 'te voorzichtig' wellicht goed. Peter Boosten Keep dreaming. De banken staan nog steeds garant voor een veilig internetbankieren. Ze kunnen de schuld van het kwijtraken van geld *nog* niet leggen bij de gebruiker (gaat wel komen, binnenkort), omdat de banken voorlopig te bang zijn dat het internetbankieren een slechte naam krijgt. Dus draaien de banken op voor verliezen door diefstal en fraude gepleegd via internetbankieren. Dus reken er maar op dat de Rabobank dit doet om zichzelf te beschermen... Daarnaast werkt het ook imago-verhogend: mensen die afgesloten worden en inderdaad een virus vinden op hun PC zullen de Rabobank dankbaar zijn voor hun "alertheid", en op hun beurt vrienden en familie waarschuwen toch vooral hun PC's te scannen op virussen, want "de Rabobank had ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha