Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
...maar werd daar naar eigen zeggen in eerste instantie niet serieus genomen. Bekend verschijnsel. Een tijdje geleden heb ik ook een bug geprobeerd aan te melden die is opgetreden na de invoering van de nieuwe interface. In eerste instantie kreeg ik een mail van een hersenloze die blijkbaar ergens in m'n mailtje het woord 'foto' had gelezen en dus een standaard reply stuurde met oplossingen voor problemen met het uploaden van foto's terwijl het probleem daar in de verste verte geen raakvlak mee had. Na daar op gereageerd te hebben ontstond er een mailwisseling waarmee ik wat dingetjes moest testen (temp. internetfiles + cookies weggooien b.v.). Nadat meldde dat ik dat gedaan heb en dat ik het ook met verschillende browsers op meerdere PC's voorzien van verschillende OS'en uit verschillende netwerken getest heb kreeg ik uiteindelijk een mailtje dat het in mijn PC moest zitten en dat zij er geen energie in wilden steken het op te lossen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):