Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-02-2008, 18:02 door Anoniem

Door Anoniem Als je de PIN code bent vergeten krijg je op een veilige wijze per brief de oude PIN code toegestuurt. Geen nieuwe. Je krijgt ook geen nieuwe pas. Conclusie is dan toch dat PIN code op de pas staat, anders zou je iedere keer een nieuwe pas moeten krijgen als ze de PIN code wijzigen als je dat bent vergeten. deze redenering snap ik niet. in alles wat je beschrijft zie ik geen enkele reden waarom je pincode op de pas moet staan. stel het staat niet op je pas, daar staat alleen je banknummer op. die koppelen ze bij de bank aan een pincode. bij het pinnen wordt je banknummer en de opgegeven pincode verstuurd naar de bank (of interpay of ....) en die controleert de combinatie. als die klopt dan gaat de transactie door. ik zeg niet dat het zo gaat, maar op deze manier is er geen enkele reden om je code op de pinpas te hebben staan. dus ik snap de opmerking van de anoniem op 8 februari om 10:18 niet echt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha