Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-04-2008, 17:51 door Anoniem

Anna, zoals ik al heb gezegd mis jij het punt helemaal. In jouw belevingswereld is een beveiligingslek een drama. In de echte wereld is dat niet zo. Je geeft blijk van onvermogen om kritisch te zijn op eigen handelen door de kritiek op de web site naast je neer te leggen. Je ziet nog steeds niet dat je zelf net zo slecht reageert als die bedrijven die je bekritiseert. Nu is dat niet onverwacht, want dergelijk gedrag is de mens eigen, het eergevoel staat kritiek niet toe. Negeren lost dat probleem op. Ik verstuur dagelijks talloze abuse meldingen, waarvan vele succes hebben. Als het jou niet lukt, kijk dan eens naar je presentatie. Benader je mensen met respect, dan zullen ze eerder naar je verhaal luisteren. Verplaatst je in de ander en vraag je af hoe zij jouw kritiek zullen opvatten. Succes ermee. Nog een laatste punt: als je openbaar bedrijven/personen ergens van beschuldigd dien je bewijs te leveren. Anders heet het smaad of laster. Hier komen dan toch nog die vervelende ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha