Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
In de, m.i. interessante, aankondiging van dit artikel op de mainpage schreef redactie:Experts maken zich zorgen over het gebrek aan kennis bij internetgebruikers, maar wat moeten die eigenlijk weten?Vervolgens lees ik, samengevat, het volgende: [list=1][*]eindgebruikers die voor de derde keer in dezelfde phishingmail trappen: misschien gebeurt dit, maar hoe voorkom je dat dan?[*]de OV-chipkaart: wat is de relatie met onwetende consumenten?[*]een vergelijking tussen onbeveiligde programma's (wat zijn dat?) en brandverzekeringen: mag ik daaruit opmaken dat legitieme gebruikers van Panda antivirus recht hebben op een schadevergoeding bij een malware infectie?[*]een constatering dat phishers steeds minder taalfouten maken (wie had dat nou verwacht?): maar hoe herken ik dan een phising mail?[*]Nederlandse gebruikers die op hun hoede moeten zijn voor advertenties: hoe doe je dat?[*]server-side polymorfische malware (lastiger voor virusboeren dan polymorfe virussen omdat de generator niet met de malware meekomt): ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):