Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Sorry, maar dit is een broodje aap. Zeker omdat je al je identiteitspapieren moet overleggen op het moment dat je nieuwe aanvraagt." Er staat helemaal nergens dat dat niet is gebeurd, en ik zie niet hoe je opmerking relevant is in dit verhaal. Hij vroeg een nieuwe identiteitskaarts aan, indien de oude kwijt was heeft men een onderzoek gedaan, danwel deze was niet kwijt en dan heeft hij deze bij de aanvraag overlegd. Dat er vervolgens achter zijn rug om 2 nieuwe identiteitsbewijzen werden gemaakt op zijn naam, waarvan hij er 1 in handen kreeg, wist de persoon niet, en daarvan kon hij aanvankelijk geen aangifte doen. "En de KvK en Bank willen toch echt dat je even langskomt om wat te tonen of doen een afgeleide identificatie. Daarbij de vergelijking met gestolen creditcardgegevens gaat niet geheel op, maar het is een betaalmiddel van meer dan 50 jaar oud en zo goed is de beveiliging ook." Klinkt allemaal mooi. Maar de nieuwe kaart was binnen het overheids apparaat kwijtgeraakt. ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):