Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-05-2008, 18:26 door Anoniem

Door Nomen Nescio De Consumentenbond heeft een hobby van wijlen prins Bernhard overgenomen; het schieten van bokken. Onlangs nog vonden ze dat @Home de beste helpdesk had. Die waslijst aan klachten bij Kassa hadden ze niet gezien. De onbenullige antwoorden van die helpdesk komt volledig overeen met het niveau van de Consumentenbond; onbenullig en totaal niet gehinderd door enige kennis van zaken. Wat dat betreft steekt Security.nl er met kop en schouders bovenuit. Maar laten we ook even de achtergronden bekijken: als jij een behoorlijke baan in de IT zou kunnen krijgen vanwege je kennis van zaken, zou je dan bij een helpdesk als die van @Home gaan werken? I rest my case. De reden dat de @Home helpdesk als beste verkozen werd is omdat @Home enorm veel abonnees heeft tov van andere (kabel) providers. Dus een handvol mensen met de ergste klachten komt dan op tv maar is geenszins een meetlijn voor de gesteldheid van service bij een provider. Bovendien is de eerste lijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha