Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-05-2008, 10:56 door Anoniem

Door SirDice Door Anoniem In feite moeten ze bv telebankieren totaal niet toestaan om het voor alle partijen duidelijk te houden. Je krijgt er alleen maar wazige situaties van die uiteindelijk ah einde vd rit ten laste vd burger zijn. Allemaal weer terug in de rij bij je bank filiaal, waar je een uur staat te wachten omdat er maar 1 loket open is, om 'even' een overboeking te doen... Dit is een Canadees onderzoek. Het is misschien goed om te weten dat Canadese banken ongeveer 20 jaar achterliggen op de Nederlandse situatie. Telebankieren gaat daar op username/wachtwoord (niks geen RandomReader of iets dergelijks). Banken willen daar gewoon niet investeren en berekenen alles gewoon doodleuk door aan de klant. En inderdaad sta je daar (ondanks "telebankieren") regelmatig een uur in de rij bij de bank.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha