Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
(Kleine correctie: Bij de NOREA kan je wel degelijk klagen over het werk van een IT-auditor, althans, als het een RE is/was...) Overigens (toch wel) eens met de strekking van het verhaal. Houd het maar op de onvolwassenheid van ons IT-vak (ongeacht specialisme). Hoe lang duurde het ook alweer voordat we 'overal' op 220V zaten, met uniforme stekkers niet zijnde 'stekers' ..? Overal behalve waar men 127V of wat was het had, en/of afwijkende stekkers. En nu 'moeten' we met z'n allen naar 230V -- wie bepaalt dat? En zouden onze klanten tevreden zijn als we à la APK maar een paar, de meest generiek denkbare, puntjes van IT-werk zouden toetsen ..? Nog steeds geldt: Als m'n auto net gecontroleerd is, heeft 'ie meer kuren dan ervoor. Dus of we zo happig moeten zijn op certificerinkjes in de IT ..? Zo en nu nog even drie keer de Captcha exact goed intypen voor het erdoor komt...
Beschrijf je klacht (Optioneel):