Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-07-2008, 14:51 door eversteegt

Hmmm... waarom heb ik het op dit moment even niet zo met XS4ALL? Ben altijd tevreden klant van ze geweest, tot ze over genomen zijn door KPN. Ze blijven duur voor wat ze bieden (wat ik altijd justificeerde met als argument "goede service" en diensten zoals gratis hotspots, telefonie met anti-spam, etc.). Helaas: De laatste druppel om de emmer over te laten lopen is gevallen: Na mijn verhuizing, die vorige week vrijdag gereed is gemeld heb ik nog steeds geen linesync. Het heeft me zaterdag 1,5 uur beltijd gekost om dit uiteindelijk bij de netwerk club aangemeld te krijgen maar het werkt nog steeds niet. Bel ik ze gisteren op: "nee, maar u belt wel erg snel terug hoor. Hier zijn echt 4 werkdagen voor nodig voordat wij terugmelding krijgen" . " En heb ik dan weer internet. En een monteur langs indien nodig?". Nee.... toegevoegde waarde heeft XS4ALL niet meer boven de rest van de KPN club of een willekeurige cheapo provider zoals Alice, tele2 of telfort..... Ik wil xs4all best ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha