Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-07-2008, 02:11 door extranion

Door Anoniem Door Anoniem Trek de conclusie die je wil, maar als je de beschreven conclusie wil trekken lijkt het alsof je maar 1 reactie hebt gelezen. De meeste anderen zeggen vooral dat de overheid nog niet veel voorstelt op dit gebied: niet up to date, niet competent, niet zichtbaar. Het lijkt mij goed dat de overheid de burgers beschermt op Internet, maar het blijkt niet dat de overheid dat ook kan. Kan je een paar voorbeelden geven? - Voorbeeldje uit ICT projectje (OV chipkaart) - website www.waarschuwingsdienst.nl? ten eerste is hij niet up-to-date en ten tweede wie van de gebruikers kent die website nou? Met providers is regelmatig contact, onder andere in het geval men phishingsites uit de lucht wil halen. ja, op de manier van: GOVCERT: hallo, met GOVCERT... Wilt u die en die website offline halen? PROVIDER: nou, nee dat is onze klant GOVCERT: dan komen we met een gerechtelijk bevel PROVIDER: uhm ja oke... goed contact he :D

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha