Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Nomen Nescio In ieder geval gaat jouw bewering niet op dat Microsoft zoiets ooit vraagt. Die staat daar altijd helemaal buiten. Apple niet, via hun servicecenters. MS zegt ook altijd dat je je wachtwoord niet met iemand moet delen. Apple zelf zegt exact hetzelfde. Wat weerhoudt die medewerker ervan er naar te vragen zodat hij fatsoenlijk z'n werk kan doen? Stel, jij levert een computer ergens in omdat je een probleem hebt. Met een wachtwoord. Maakt even niet uit welk OS. Jij vertelt aan die balie: "Ik heb die en die problemen en dan doet'ie dat of dat niet.". Hoe ga ik dat testen om er zeker van te zijn dat het probleem waarvoor je komt verholpen is? Ja, ik kan de hardware testen met een eigen harddisk. Maar het probleem zit vaak niet in of hardware of software. Vaak is het toch een combinatie van de twee. Toch iets vervangen en klaar. Jij haalt 't op, probeert het met je eigen hd. Hey, toch nog niet helemaal ok. Kompleet Uitermate Treurig weer terug. Servicebalie medewerker krijgt er van ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):