Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik denk dat we het zelfde uitgangspunt hebben (waarschijnlijk kwestie van andere definitie hanteren). Op het moment dat je zegt dat onveilige software "constante allertheid, reparaties, manuren e.d" kost, dan zeg je daarmee impliciet dat de winstgevendheid (=productiviteit) van de software minder hoog is als die van veilige software. Een pleidooi voor een veilige basis is dan ook terecht. Ik heb in het verleden een directeur gehad die constant "Verkoop dat eens aan mij" zei op het moment dat ik een voorstel had. Ik geloof dat ook binnen het MKB beveiliging verkoopbaar is. En tegen niet eens al te hoge kosten. Even een semi-real-life situatie: Een bedrijf, technische handelsonderneming. 25-30 werkplekken, Windows XP. Servers: 2x Win2K, Exchange, service-registratie/boekhoudsoftware, applicatiedata. 1x daags back-up. Client applicaties: MS-Office PRO, Outlook (niet Express), service/boekhoudpakket, AutoCAD. Koppeling met diverse PDA's. Geen wireless LAN aanwezig. 5 Laptops ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):