Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-12-2004, 18:12 door Anoniem

Door Anoniem Als er één partij niet verantwoordelijk is, is het de ISP. Je gaat KPN toch ook niet verantwoordelijk stellen voor wat het via de telefoon wordt gezegd. Ze kunnen wel een faciliterende rol spelen bij het veilig en schoon (proberen te) maken van Internet. Verantwoordelijk is de gebruiker (zowel anderen als ik). Als iedereen nu bij zichzelf begint... Dit is geen goede vergelijking. ISP's kunnen aan twee kanten voorkomen dat er problemen ontstaan: aan de bron en aan de ontvangende kant. Alleen ISP's kunnen dat, dus het niet zo dat er alternatieven zijn. Het zou wettelijk verplicht moeten zijn standaard mail zonder virussen aan te leveren. Het zou ook wettelijk moeten worden geregeld dat de ISP's de plicht hebben snel te handelen wanneer kenbaar wordt gemaakt dat er virussen worden verspreidt vanuit hun netwerk. Computers die virussen verspreiden moeten worden uitgesloten van Internet toegang voor minstens 24 uur en zolang de eigenaar niet kan aantonen dat de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha