Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-06-2005, 22:01 door Anoniem

Ik kreeg laatst een geadresseerde reclamefolder van Gelink geld & advies. Ik had ze gemaild met de vraag hoe ze aan mijn gegevens kwamen, ze mailden netjes terug dat ze die uit het HSS Homeshopping bestand hadden gehaald, maar reeds mijn gegevens hadden verwijderd omdat ik blij was met hun reclame. Dezelfde dag heb ik HSS Homeshopping gebeld, en die hebben mijn gegevens ook uit hun systeem verwijderd. Tevens heb ik mijn gegevens en email ingevoerd op www.infofilter.nl zodat ik de komende 5 jaar geen geadresseerde reclame of mail meer krijg van bedrijven die zich aan "de regels" houden. Het kan dus nut hebben om te klagen over reclame en te mailen met de vraag hoe iemand aan je gegevens is gekomen, zodat je de bron kan achterhalen. Spam en reclame van luitjes die niet volgens "de regels" is volgens mij haast niet te stoppen. Gelukkig is mijn emailadres nog niet bekend bij zulke lui.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha