Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-08-2008, 21:39 door Anoniem

Aan de ene kant hebben we een journalist, waarvan nagenoeg gezegd kan worden dat ze geen experts zijn op gebied van IT-beveiliging maar gewoonlijk de feiten voor zover mogelijk controleren. Bewijzen worden alleen niet op tafel gelegd. Aan de andere kant een grote hotel keten die er alle belang bij heeft om zo positief mogelijk in het nieuws te blijven. Best Western kan of wil niet verklaren welke gegevens al dan niet buiten hun organisatie zijn gekomen. Feit is wel dat ze in veel mogelijke bewoordingen om het voorval en de mogelijke gevolgen heendraaien met nietszeggende praatjes over hoe goed delen van hun procedures volgens hun wel zijn. Laten we eens uitgaan van het ongunstige scenario waarbij de journalist gelijk heeft dat er flink wat persoonlijke gegevens bij Best Western zijn gestolen. Uit de beweringen van Best Western kan dan opgemaakt worden wat niet gestolen zou zijn. Maar wat blijft dan nog over: Best Western roept hun relaties op hun creditcard rekeningen toch maar even goed in de gaten te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha