Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dames en heren, Jullie hebben het verkeerd begrepen! Dat geeft niet, want dat deed ik ook in het begin! De computer herkent niet je stem, maar herkent woorden. Maakt niet uit welke stem dus. Je moet gewoon nog je rekeningnummer en pincode invoeren, voordat je de spraakcomputer krijgt. Het is ontworpen om niet langer dat eindeloze getoets van cijfers te krijgen. Moet jullie wel melden dat ik zeer slechte ervaringen heb met dit fenomeen. De spraakcomputer herkent mijn woorden niet, terwijl ik toch goed Nederlands spreek. Moest mezelf iedere keer 3x herhalen en werd zelfs 3x doorverbonden met een centralist, wat niet de bedoeling was! ABN AMRO meldde mij dat ze inmiddels veel klachten binnen krijgen hierover. Eindeloze getoets is nu nog erger, aangezien je meerdere malen je pincode moet invoeren. Erg irritant. Ik hoop dat ze alleen e.e.a. moeten aanpassen aan het systeem, want op deze manier verlang ik terug naar het oude systeem. Ik zou zeggen...probeer het zelf en dan wens ik je heeeeel veel ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):