Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Hier is die brief dus niet ontvangen, om me heen (andere postcodes) heb ik daar anderen ook over gehoord. Als je er al vanaf weet moet je moeite doen van dat dossier af te komen door op tijd alles te ontvangen, goed te lezen en op de juiste manier en op tijd (binnen een paar weken) nog bezwaar te maken. Het ministerie zorgt er dan ook nog eens voor dat als je die brief wil ontvangen je dat maar via een ONBEVEILIGDE verbinding moet met een daarvoor gemaakt formulier waarop je je persoonsgegevens moet opgeven, of je moet een betaald nummer gaan bellen in de hoop dat het je niet teveel tijd gaat kosten. En dan heb ik het dus nog niet eens over de inhoud van die brief , welke moeite ze hebben gedaan om je daarin te ontmoedigen om bezwaar te maken (zie eerdere reacties). Het is een grof schandaal welke houding de overheid hier heeft om zo over andermans persoonlijke gegevens te beslissen en je in de hoek te drijven om te voorkomen dat je ze tegen gaat werken. Het geeft voor mij aan dat deze overheid niet ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):