Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-11-2008, 10:17 door Anoniem

Om even iedereen te mond te snoeren die al te makkelijk met allerlei oplossingen komen voor om het even welk digitaal probleem. Dat deze aanbieder van een Virusscanner grof in de fout is gegaan mag duidelijk zijn. Om dan vervolgens pas 3 dagen later naar buiten te komen als de schuldige is laakbaar te noemen. Men zal wel flink onderuit zijn getrokken door een aantal grootafnemers. Maar wat doet men nu voor de schrijnende voorbeelden van slachtoffers van deze onkunde? Ik heb er een in mijn directe omgeving meegemaakt die ik weer op weg heb moeten helpen. De dame in kwestie was blind en werkte met een aangepast systeem. Van het een op het andere moment was ze volledig van de digitale buitenwereld afgesloten. We moeten eens ophouden elkaar vliegen af te vangen maar eens wat vaker stilstaan bij de gevolgen die dergelijke "fouten" kunnen veroorzaken bij mensen die daar volstrekt niets meer mee kunnen en dan volledig afhankelijk worden van de diensten van anderen. Ik heb niemand van het betrokken ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha