Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik heb na jaren mijn voordeelurenkaart teruggestuurd naar de NS. Het rendement was al veel te laag geworden en ik was zo goed als verplicht het om te laten zetten in een OV-chipkaart. Ik heb toen een nette brief geschreven waarin in staat wat mijn motivaties waren om op te zeggen. Daar heb ik later nog over gebeld want ik wilde een bevestiging ontvangen dat de kaart was aangekomen en mijn abonnement was stop gezet. Toen heb ik gevraagd waarom de NS zich voordoet alsof ze van de pot gerukt zijn met hun privacy beleid. De medewerkster toonde alle begrip en maakte mij duidelijk dat het mogelijk is een aparte kaart te hebben voor het abonnement en een anonieme kaart voor de rit zelf. Zo kon nooit de relatie gelegd worden tussen de rit en mijn profiel. Ze kon dit echter niet schriftelijk bevestigen. M.a.w. de medewerkers bij de NS zelf zijn er ook niet blij mee. Er is immers geen zinnig antwoord op te geven. Kom op voor je ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):