Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
T-mobile voert nogal vreemde argumenten op om zich niet in de regels te kunnen vinden. Het argument dat ze te weinig speelruimte hebben om rond informatie over beveiliging te concurreren komt op mij over alsof T-Mobile eigenlijk geen behoefte heeft om informatie te verstrekken of er meer belang aan hecht om alleen tegen een flinke vergoeding informatie te leveren. Het argument over de wens van de opta om de informatie met een klik bereikbaar te maken vind ik nog vreemder. De regels is zeer vrijblijvend en heel erg afhankelijk van hoe strikt je dat wil interpreteren. De opta schrijft dat het binnen een klik van een pagina waar (mogelijke)klanten van de provider als eerste kunnen komen bereikbaar is. Als je daar al als provider over gaat struikelen vraag ik me af wat er nog voor positieve intenties zijn om te informeren. Het riekt naar het zoeken naar een uitweg om er onderuit te komen zonder dat met nadruk te willen noemen. Aan de andere kant is het natuurlijk niet onverstandig om kritisch te zijn over ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):