Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem"Soms krijg je een lijst van specifieke klanten waar je vanaf moet blijven, en dat geldt dan ook bij een contact dat via Linkedin verlooppt." Niet mee eens; zodra het initiatief ligt bij de client die overstapt vind ik die wilsinstemming sterker dan het verbod van de oude werkgever. Feitelijk zou je namelijk de ex-medewerker verbieden te praten met een potentiele opdrachtgever, ondanks dat die aangeeft de relatie met de oude leverancier/werkgever te hebben verbroken. Dat zou een wel heel bijzondere situatie opleveren! Volgens mij is het zo dat als je met huidige klanten van je ex-werkgever zaken gaat doen, je geen zaken mag doen welke je ex-werkgever ook al deed. Maar stel je ex-werkgever zegt "Shell is onze klant, jij moet daar wegblijven", en jij gaat vervolgens een dienstverlening aan op een heel ander vlak in een heel ander segment van de Shell corporatie dan staat je werkgever zwak.
Beschrijf je klacht (Optioneel):