Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wat doe je tegenwoordig als woordvoerder voor een onderneming? Zodra er iets mis lijkt aan je reputatie, door een (mogelijk) incident, dan begin je als eerste nutteloze onzin uit te kramen waardoor het net moet lijken alsof de onderneming een uitstekende reputatie heeft en geen blaam treft. Helaas heeft geen woordvoerder het door dat ze daarmee de boel alleen maar erger maken en zichzelf compleet voor schut zetten. Geeft niks, zolang de grote baas maar tevreden is en het salaris binnen blijft komen. Hier ook weer: de woordvoerder wenst niet logisch te denken. Omdat comcast niet kan of wil bewijzen dat er bij hun wat fout zit moet het dus aan een ander liggen. En wat is er nu makkelijker dan je eigen klanten dan de schuld te geven zonder ook daarvoor maar enig bewijs te hebben. Als pleister krijg je dan nog even een sigaar uit eigen doos: dienstverlening waar je voor betaald leggen ze genereus stil en je mag indirect betalen voor een anti-virus suite. Kijk, zo lossen we het op.
Beschrijf je klacht (Optioneel):