Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Zwier heeft een leuke mening over het snel moeten oplossen, maar hij vergeet wat bijkomende zaken. Veel bedrijven zijn log en traag doordat de functies verdeeld moeten zijn over meerdere werknemers en externe partijen. Een wijziging die voor de buitenwereld logisch lijkt zal niet bij ieder intern logisch zijn door gebrek aan expertise of andere prioriteiten. En als iets ook nog eens in software van een leverancier zit en dat via een derde partij moet komen.... wat verwacht je dan dat er gaat gebeuren. Ja, problemen als xss zijn vervelend, maar uiteindelijk gaat beveiliging om keuzes maken in risico/geld/tijd etc. Ik vind de tijd die Zwiers heeft gegeven voor zijn publieke bekendmaking werkelijk belachelijk. Niet dat ik het niet belangrijk vind. Maar kom op, 10 werkdagen is echt niet reeel. Waarschijnlijk moeten dan functionaliteiten compleet uit productie worden genomen, wat mogelijk nog slechter is voor de reputatie en behoud van klanten. En als ze het wel kunnen oplossen dan moet er ook eerst eens goed ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):