Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-03-2009, 00:09 door Anoniem

Door AnoniemIk ben het deels met je eens. Maar de rest van je verhaal, de 90% is goed praten. Lijkt me geen goedpraten. Ken de situaties en t is daar nu eenmaal log en ook zelfs onwetend. Van de materie, van werk van elkaar. Daarin verschilt het niets met andere grote bedrijven. Waar ze ergens snel kunnen reageren is dat wel bij de ING. Het is geen hobby club. Log mischien met innovatie, maar threats nemen zij zeer serieus lijkt mij.Ik lees niet dat ze het niet serieus zouden nemen. Ze maken afwegingen. Je hebt het over de regels waar ze zich aan moeten houden. Een van de die regels is snel reageren op dit soort zaken. Denk je nou echt dat ze geen teams hebben die paraat staan om dit op te vangen. Ik zou me niet verbazen dat ze intussen ook al een intern onderzoek naar Zwier zijn gestart.Snel reageren is geen regel. Passend reageren wel. En dat hangt af van de situatie, prioriteiten, risico management. Hoe vaak denk je dat er pogingen gedaan worden om lekken te vinden en een bank er werkelijk achteraan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha