Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-05-2009, 08:58 door Karl Hungus

Door Anoniem: er zijn een aantal aandachtspuntjes die ik hen dan ook graag doorgeef als feedback. Ik weet dat ze bij GData luisteren naar de gebruikers teneinde hun producten nog beter te maken, dus doe ik dat ook met plezier Waarom zou G-Data beter naar z'n klanten luisteren dan de anderen? Het lijkt je buurmeisje wel (waar je duidelijk verliefd op bent), zo goed ken je ze. Ik gebruik nu een dikke maand (de Duitse) versie 2010 (de Anti-virus)en die werkt reuze vlot. De multi-threading is verbeterd en al eerder gescande bestanden worden standaard niet opnieuw gecontroleerd (hash). Een achteruitgang is dat de gebruikersinterface (UI) nu even hip en rommelig is als bij de andere paketten. Wat me vanaf versie 2009 ook erg stoort, (en dus NIET verholpen is, luisteren zei u?) is dat er bij een on-demand scan vanuit de verkenner administrator-rechten gevraagd worden via UAC. (Weet er trouwens iemand hoe dit in XP wordt opgelost?) De prijs voor 3 licenties is erg schappelijk: 34,95 euro. Ondanks zijn gebreken is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha