Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@Caroline Als de policy zou vragen om je passcode aan te passen: iets meer reden om naar 5 (of 6) te gaan. Als de polciy dat niet vraagt (zoals ik voorstel): iets minder reden om hoger dan 3 te gaan. Algemeen toepasbare strategie: Zet de policy enkele maanden op 5 (of 6) en check of de helpdesk statistieken effectief een merkbare vermindering van het aantal 'ik heb mijn toestel geblokkeerd/gewist want ik heb teveel keer gemist terwijl ik mijn passcode toch nog ken' incidenten aantonen. Indien dit zo is heb je een businessreden om de zaak op 5 (of 6) te laten staan wetend dat als het securityrisico verhoogt dat toch vrij weinig zal zijn. Als de statistieken geen tastbare bewijzen geven van wat meestal subjectief verondersteld wordt, ka je best terug overschakelen naar het geval '3'. Iets om over na te denken onder de douche bij het haren wassen ... ;-) Toon
Beschrijf je klacht (Optioneel):