Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-06-2009, 11:07 door Anoniem

Door Anoniem: Dan gooi ik bij deze de knuppel in het hoederhok: ik ben ook zo'n persoon. Ik eis usability bij mijn internetbankier omgeving. Ik heb ook een gruwelijke hekel aan tokens en ben het met bovenstaande Amerikaan eens dat ik _overal_ bij mij geld wil kunnen, al is dat in een dubieus internetcafé. De methode die ING hanteert vind ik nog wel het beste compromis: statische codes om in te loggen (heerlijk simpel) en bij een overboeking krijg je een verificatiecode per sms. Verder kun je inzien wanneer er voor het laatst is ingelogd om zo unauthorized logins op te speuren. Wellicht niet zo safe als met een token, maar dat verloren stukje zekerheid offer ik maar al te graag op voor een goede usability. De Rabobank heb ik verlaten vanwege de token. Een oud-docent van me zei altijd: 'Als het niet makkelijk is gaan mensen het niet gebruiken'. So true... Dan ook niet huilen wanner je wordt gehackt

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha