Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-07-2009, 11:23 door Anoniem

Kwestie van goede afspraken maken, als in de overeenkomst staat dat dit niet mag heeft de consument nog een poot om op te staan. Helaas geld dit ook niet voor de lokale computer boer, maar ook voor grote bedrijven. Me nicht had een laptop ter reparatie opgestuurd (naar de officiële fabrikant wel te verstaan! ): Kreeg hem terug met de nodige beschadiging en de Windows Licentie stikker ontbrak. En ander verhaal van iemand op TV bij Kassa: Ze had haar computer ter reparatie op gestuurd naar Packerd Bell. De derde keer toen ze hem opstuurde (omdat het probleem compleet niet was opgelost), kreeg ze de computer terug zonder kap en met een losse hardenschijf! met een briefje 'GET A LIVE LOSER' :| nou ben je dan klantvriendelijk... Nu laakt Packerd Bell wel in meer dingen, maar dat is een ander verhaal.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha