Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Hallo, ben niuew hier op het forum. Na veel zoeken op internet over mijn problemen met norton, ben ik hier terecht gekomen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb erg weinig verstand van Norton en tot nu toe werkte het altijd perfect. We hebben een gekochte versie met firewall en alles erop. Maar sinds kort hebben we een nieuwe provider (Wanadoo) en toen kwamen de problemen. Ik krijg steeds uitbraakwaarschuwingen van o.a. de volgende programma's: iexplorer.exe; svchost.exe; LuComServer_2_6.exe; igomnu.exe ik kan dan kiezen tussen eenmaal blokkeren of eenmaal toestaan. Blokkeren wordt aanbevolen voor allemaal. Maar waar ik ook voor kies, de meldingen blijven komen achter elkaar. Zelfs zo erg dat ik niet meer internet kan gebruiken als ik Norton niet heb uitgeschakeld. ik heb al gekeken in de helpdesk van Norton en norton zelf bij de instellingen, maar het maken van firewallregesl werkt ook al niet.... Wie kan mij helpen? wat doen we verkeerd?? Soms krijgen we ook opeens een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):