Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-08-2009, 10:44 door WhizzMan

Er zijn in Nederland providers die je keihard in een walled garden zetten waar nog geen kweekgras in wil groeien. Als je vervolgens belt om te vragen waarom ze dat gedaan hebben en wat ze geconstateerd hebben (alleen tijdens kantoortijd, terwijl het afsluiten wel 24/7 doorgaat) krijg je te horen dat ze je dat niet mogen vertellen om privacy-redenen. Hoezo privacy-redenen, vraag je je dan af? Het blijkt dat het zou kunnen zijn dat er een andere persoon of instantie geklaagd heeft en dat daarom de afsluiting gedaan zou kunnen zijn. Om te voorkomen dat die persoon of instantie bekend zou kunnen worden, krijg je gewoon niet te horen wat de reden van afsluiting is geweest. Dat je zulke informatie geanonimiseerd zou kunnen doorgeven, is niet iets waar de provider in kwestie op in wenst te gaan. Dat 99,9% van de afsluitingen aldaar gepleegd worden omdat er een detectiesysteem getriggered wordt en er bijna geen enkele klacht van externe partijen tot afsluiten leid, wordt al helemaal niet meegenomen in het verhaal. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha