Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-08-2009, 00:33 door pietjuhh

Door Anoniem: Imho is het de verantwoording van de bank om secure diensten te leveren. Twitter is daarom denk ik ook niet verantwoordelijk voor de bankrekeningen. Twitter kan hier zelf ook nog wat van leren, aangezien ze een dienst bieden die voor dit soort doeleinden misbruikt kan worden. Uiteraard ben ik het met je eens dat het ietwat raar is dat ze de boel "in de gaten houden" en niet in de logs kijken wat er precies uitgespookt is.. en ook het account uitschakelen.. Ik vind het wel slim van Twitter om het profiel niet meteen vol te blokkeren maar eerst eens even af te wachten en te kijken of er nog meer posts worden gedaan. Misschien komt er dan nog meer informatie in de logbestanden te staan, wie weet? Of maken de hackers een domme fout? Of zouden ze het profiel meteen, zonder na te denken moeten blokkeren? Door Anoniem: 2 factor authentication.... Je moet naast iets weten (username / pwd) ook iets hebben (calculator) Op deze manier los je al veel problemen met internet bankieren op. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha