Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Gebruikers van de Nederlandse Postbank zijn gewaarschuwd voor een nieuwe phishing-aanval die sinds 29 april 2006 via het internet de ronde doet. Verschillende mensen (al of niet Postbank-klant) hebben een e- mailbericht ontvangen dat afkomstig leek te zijn van de Postbank. De bank weet evenwel te melden dat niet zij de verstuurders zijn geweest. In foutloos Nederlands worden de ontvangers van dit bericht gevraagd om hun "identiteit vast te stellen" omdat er al eerder over een project (in dit geval My Postbank plus ++) gemaild zou zijn. Hierbij trachten de phishers op een zeer geraffineerde manier in te spelen op de vergeetachtigheid van de klant (die immers nogal wat reclame en aanbiedingen door zijn bus getopt krijgt). Er moet vervolgens in de e-mail op de volgende link worden geklikt: [color=red]https:/ / mijn.postbank.nl / internetbankieren / SesamLoginServlet[/color] De link zelf wordt overigens door de legale Postbank site gebruikt en hierdoor ontstaat er een schijn van ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):