Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"De ontevreden systeembeheerder die vorig jaar het glasvezelnetwerk van San Francisco kaapte, hoeft alleen maar terecht te staan voor het bewust buitensluiten van de autoriteiten." Had het systeem dan geen functionaliteit om het password te kunnen resetten ? In een goed opgezette organisatie kan een wachtwoord toch gemakkelijk worden gewijzigd via de LDAP/Tacacs/Radius beheer tools. Daarnaast bestaan er voor bijna alle apparaten password recovery procedures. Het zou nooit nodig moeten zijn om een password af te staan, en in een goede security policy is dit ook niet toegestaan. "Toen Childs hoorde dat hij een nieuwe baan kon zoeken, stelde hij een wachtwoord in waarmee hij exclusieve toegang tot het systeem kreeg. Uiteindelijk verstrekte de gijzelnemer het wachtwoord pas na een verzoek van de burgemeester." Heeft hij inderdaad aktief handelingen ondernomen voor zijn ontslag om deze 'exclusieve toegang' te bereiken ? Of was dit gewoon al de situatie voor zijn ontslag en kwam men daar te laat achter ? ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):