Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-09-2009, 17:44 door Anoniem

Wat van die gouden regels voor bankpersoneel zouden ook niet gek zijn, een anecdote ter illustratie. Ik pinde laatst bij een ING-kantoor en de automaat liet, zoals gebruikelijk, zien hoe de pinpasgleuf eruit zou moeten zien. Het klopte niet. Ik heb de automaat niet gebruikt en ben het filiaal ingelopen om ze op de afwijking te attenderen. Degene die me te woord stond was op de hoogte, verzekerde dat er niets aan de hand was, en dat de automaat zeer regelmatig gecontroleerd werd. FOUT! Zo iemand geeft de boodschap dat die waarschuwingen nergens toe dienen. Ik heb hem daarop gewezen, en in een toon die heel wat gebiedender was dan ik van mezelf gewend ben gezegd: "Doe er wat aan." Maar het wordt hoog tijd dat er een robuustere technologie komt. Volgens het gelinkte document is 90% van de Europese betaalautomaten EVM-compliant, wat betekent dat alleen de magneetstrook niet meer genoeg is om te kunnen pinnen bij een betaalautomaat, als de uitgever van de kaart dat tenminste niet toelaat. Eind volgend ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha