Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-09-2009, 20:49 door Anoniem

Door Anoniem: Misschien heb je wel bij webmail van AOL bij "instellingen" spamfilter ingesteld op nivo hoog. Misschien krijg je daarom geen spam meer? Of misschien is persoon die jou spamde overleden! Door Thasaidon: Volgens mij hebben ze gewoon je identiteit gestolen, en krijg degene die dat gedaan heeft nu al jou spam :-) Maar even zonder gekheid, als je geen spam meer krijg, zal dat ongetwijfeld door (nieuwe?) filter van je provider komen. Ik zou juist juichen als ik geen spam zou krijgen! Gelukkig krijg ik dat op mijn prive accounts (eigen server) ook (nog) niet. Helaas op de accounts bij hotmail, gmail en bij mijn eigen isp barst het van de spam. Door lievenme: Door Anoniem: Scarlet heeft wel degelijk een nieuwe spamfilter sinds midden juli: Leer lezen, het was al lang opgelost: http://www.scarlet.be/nl/blog/?p=46 duidelijk. jammer dat scarlet dit niet aan mij meedeelde... bedankt allen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha