Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-09-2009, 02:11 door Anoniem

In Nieuw Zeeland is een deel van de verantwoordelijkheid voor veilig internetten teruggelegd bij de consument door een aanpassing van de banking code. Als je laks bent met security (virus scanner, firewall etc) en je wordt geript dan kun je pech hebben als de bank op basis van de banking code je computer opeist en blijkt dat je security technisch achterloopt. ISP's / Telco's hebbenn een vergelijkbaar beleid waar het het overschreiden van de data cap betreft. Ze leggen gewoon de verantwoordelijkheid bij de gebruiker. Heb een keer een bemidelings zaak gehad waar iemand niet bewust verkeerd gebruik had gemaakt van Limewire. Tuurlijk de fil die gedownload was bleef binnen de data cap, maar dezelfde gebruiker was er niet bewust van dat dezelfde film, als je hem in je gedeelde foolder laat staan beschikbaar is voor download door anderen. Als gevolg een rekening van $1500 omdat de film verschillende malen was gedownload door ondere peers in het betwoerk, dus de download data zag er netjes uit maar de gebruiker ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha