Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-09-2009, 12:35 door Kukel

Door Anoniem: Mooi gebaar van de software-gigant. Maar ik betwijfel het daadwerkelijke effect want het grootste probleem zit achter het toetsenbord. Daar ben ik *het in dit geval*, maar in zeer beperkte mate mee eens. Ouders en vrienden waarbij ik dit al uit had gezet heb ik heel makkelijk kunnen leren dat als ze deze meldingen krijgen er mogelijk iets aan de hand kan zijn (net als bij meldingen van de security software als er een applicatie het internet op wil). Meestal bellen ze dan even en kan ik ze heel snel een antwoord geven. Dit heeft me al vele uren opruim-/opschoonacties achteraf gescheeld. Bij kinderen van vrienden is het wat lastiger, die zijn soms nog zeer naïef (en niet eens kinderlijk naïef), maar inmiddels lijkt ook dat gelukt omdat ik aangegeven heb ze niet meer zonder meer te helpen bij het herstellen van hun systemen. Laat ze maar een paar dagen niet met hun Instant Messenger kunnen werken, dat heeft zeer goed gewerkt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha