Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door ej__: Wat is er mis met de procedure van xs4all. Werkt perfect. Helaas niet zo perfect. Ik heb het zelfs meegemaakt dat XS4ALL op slechts één enkel mailtje van een overijverige systeembeheerder klakkeloos een klant afsluit. Die XS4ALL klant was een vriend van mij en die overijverige systeembeheerder werkte bij het hostingbedrijf waar ik toen ook mijn servers hoste. Ik heb die beheerder toen gesproken en die vertelde me dat ze bij het hostingbedrijf een policy hadden ingesteld dat logfiles beter bekeken moesten gaan worden en warnings van o.a. de firewall doorgestuurd moesten gaan worden naar providers. Redelijk dom want firewall loggen geregeld attacks terwijl dat lang niet altijd zo is. In mijn firewall logs zie ik ook geregeld meldingen van attacks van mijn eigen IP adres wat natuurlijk onzin is. Maar vaak te herleiden tot een afgebroken FTP sessie ofzo. Die beheerder had een mailtje naar XS4ALL gestuurd met daarbij de tekst "Goh, wat rare activitieit, misschien iets om in de gaten te ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):