Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-09-2009, 02:20 door Anoniem

Ik heb bij een hele zwik ISPs gewerkt. Vrijwel allemaal hanteren ze een vergelijkbare procedure, qua onderzoek en afsluiting. O.a worden de bekende en minder bekende rbl's gemonitord, er worden open relay scans uitgevoerd en, er word al dan niet adequaat gehandeld naar aanleiding van abuse e-mails. Wat bedreft afsluiting van klanten is het soms best vermoeiend voor ISP's, ik heb bij meerdere ISP's meegemaakt dat er klanten tussen zaten die het voor mekaar kregen om tig keer per jaar een bar/block van de desbetreffende ISP te krijgen (in sommige gevallen vele malen meer dan volgens contract toegestaan), en vanuit de commercie werd er toch iedere keer besloten de betreffende klanten een laaste kans te geven. - Even voor de duidelijkheid het betrof meerdere klein en groot zakelijke klanten die volgens contract al geen recht meer hadden op enig vorm van dienst verlening door de hoeveelheid aan abuse problemen, bij verschillende kleine en grote nederlandse ISP's - Bij de meeste was het duidelijk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha