Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik ben de anonieme poster van post 2 alleen uit gemakzucht. :D Omdat ik, als systeembeheerder, nog meer te doen heb. Dus martijno: Ik ben idd systeembeheerder. En om dan hier gelijk als een kwaaie jongen afgeschilderd te worden.... Sjonge jonge, wat een frustraties!! Ik herken dat bij ons toch niet. Tuurlijk is ICT er om de mensen te helpen, en staan we in dienst van het bedrijf en de core business. Maar wel binnen grenzen, het is niet zo dat als de gebruiker zegt "spring", dat wij vragen hoe hoog. Zoals een paar posts hiervoor hebben wij ook veel problemen met het handhaven van honderden applicaties. Deze worden vooraf goed onderzocht en bekeken of het wel of niet in onze (educatieve) omgeving past. Maar dit alles gaat in goed overleg met de gebuiker/aanvrager. De ICT moet helpen in de dagelijkse werkzaamheden, en dat betekend dat je uptime gruwelijk belangrijk is. IMHO: Veiligheid is omgekeerd evenredig met gebruikers gemak, en daar zal toch een goede balans tussen gevonden moeten ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):