Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
In juni heb ik NS-kortingskaart aangeschaft. Enige tijd later ontving ik het bijbehorende pasje met magneetstrip achterop en RFID erin. Ik heb meteen van stevig papier een kaartje van 105 x 55 mm geknipt en daar twee lapjes aluminiumfolie plakband op geplakt. Dit past precies in het plastic hoesje dat met de kortingskaart wordt meegeleverd. De folie is 50 mm breed dus het is iets verschoven geplakt om het papier aan een zijde volledig te bedekken. Op een moment wilde een conducteur mijn pasje scannen met zijn handscanner. Voordat ik het pasje uit het hoesje kon halen trok de conducteur alles uit mijn vingers en ging scannen. De NS-kortingskaart kon NIET GESCAND worden. Pas nadat de kaart uit het hoesje was gehaald lukte het. Mijn vrouw heeft precies hetzelfde ervaren met dubbelgevouwen aluminium folie in het hoesje ook dit kon NIET GESCAND worden met een handscanner van de NS.
Beschrijf je klacht (Optioneel):