Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De laatste weken wordt ik bedolven onder de plaatjes spam, onderzoek heeft mij geleerd dat ik niet de enigste @home klant ben die bedolven word onder deze spam. (zelfde mails, zelfde plaatjes) @home maakt veel leuke reclame maar staat er mij inziens om bekend zich niet al te druk te maken over de problemen van hun klanten, maar dit terzijde. De mails zijn natuurlijk aflomstig van steeds wisselende ip adressen, en houdt maar niet op. Hoewel @home natuurlijk niet direct verantwoordelijk is dat ik en anderen deze mails ontvangen kan ik het me niet voorstellen dat de toename van mail verkeer wat deze spam regen veroorzaakt @home niet opvalt. Mijn mening is dat @home of om het even welke andere provider hier weleens iets aan zou mogen doen gezien de omvang van het aantal mails dat er de laatste weken vgestuurd word. Hoe denken jullie hierover ? PS: ik hoef denk ik niet te vermelden dat ik nooit maar dan ook nooit ergens mijn mail adres zomaar achterlaat op het www.
Beschrijf je klacht (Optioneel):