Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Beste Arnoud, even inhaken op het thema .. Ons bedrijf wil zich keurig aan de regels houden en neemt daar afdoende maatregelen voor, en ik tracht de research te doen naar wetgeving. Nu de afdeling Sales.. Klanten-winning, Hoe kunnen onze jongens nieuwe klanten (Prospects) benaderen in (voornamelijk) Oost-europa, de Batlische Staten, de Soviet Unie, maar ook andere collega's uiteraard, die de Middellandse Zee- en overzeese gebieden bewerken ..... ? Uiteraard niet onbelezen dit opgeschreven, uit de Opta- en andere b2b-regels kon ik niets anders opmaken wat duidelijkheid verschafte.... ( we werken vaak met bedrijven waarvan de websites in een andere taal zijn, met e-adressen zonder telefoonnummers, uiteraard krijg je die 'na' het eerste contact.... info@ .. of bedrijsnaam@ ... geen namen van contacten.. ) Wel ergens gelezen dat enkele landen zich (nog) niet met spamwetgeving bezig houden, maar netiquette is ook een groot goed ...... Alvast bedankt voor de input .. Groeten van tussen de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):